Terms and conditions


Politica de cookie-uri 

Siteul Aquaserv.ro foloseste cookie-uri. 

Ce este un cookie? 

Site-ul nostru web utilizeaza cookie-uri (aproape toate site-urile folosesc) pentru a va oferi cea mai buna experienta de navigare. Un „Internet Cookie” (termen cunoscut si ca „browser cookie” sau „HTTP cookie” sau pur si simplu „cookie”) este un fisier text de mici dimensiuni care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza Internetul. 

Cookie-urile noastre ne ajuta sa retinem preferintele dumneavoastra in timpul vizitei si intre vizite. 

Dezactivarea folosirii cookie-urilor

In mod normal puteti dezactiva folosirea cookie-urilor, ajustand preferintele browser-ului dumneavoastra pentru a opri acceptarea cookie-urilor. Totusi, dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot limita functionalitatea site-ului nostru si a majoritatii site-urilor de pe internet intrucat cookie-urile sunt o componenta de baza a site-urilor web moderne.

Aflati cum sa permiteti sau sa refuzati accesul cookie-urilor folosind browserul dumneavoastra:

Realizarea plăților online pe site-ul www.aquaserv.ro

Cum plătiți factura AQUASERV online?

Acum puteţi plăti online factura AQUASERV de pe site-ul www.aquaserv.ro. Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toţi utilizatorii. Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate efectua cu ajutorul unui card bancar VISA, Visa Electron, MasterCard sau Maestro, de credit sau debit. Soluţia de plăţi on-line este furnizată de ING Bank România.

Informațiile referitoare la card și la deținătorul lui sunt folosite doar de ING Bank România pentru a realiza tranzacția. Compania AQUASERV nu le procesează, nu le salvează și nu le folosește în niciun fel.

Daca întâmpinați erori la introducerea informațiilor corespunzătoare cardului, vă rugăm să apelați la departamentul suport al ING Bank România (detaliile de contact le găsiți în partea de jos a interfeței accesate).

După efectuarea plății, veți primi un e-mail care va confirma tranzacția.

Pentru a plăti online factura pentru serviciile Companiei AQUASERV, iată paşii pe care trebuie să-i urmați:

  • Accesați secţiunea Cont Client AquaOnline din site-ul Companiei AQUASERV S.A.
  • Dacă nu aveți încă un cont, vă puteți crea Cont AquaOnline chiar acum. 
  • Intrați în contul de client.
  • Accesaţi secţiunea „Plăţi facturi” şi apoi secţiunea „Servicii apă-canal” sau dacă doriţi achitarea unor servicii conexe (altele decât serviciile de furnizare apă şi de canalizare) accesaţi secţiunea „Alte servicii”
  • Selectaţi factura pe care doriți să o plătiți, apăsând butonul „Achită” şi apoi butonul „Plăteşte”. Statusul facturii se va modifica în “Proces”.
  • Veți fi redirecţionat către interfaţa securizată de plăţi online (puteți observa acest lucru prin modificarea prefixului http in https), unde trebuie să completați datele necesare pentru realizarea tranzacției (Numele deţinătorului de card, Numărul cardului, data expirării cardului şi Codul de securitate CVC/CVV2 înscris pe spatele cardului).
  • După ce ați verificat datele, selectați „Plăteşte”.
  • Pentru unele tipuri de carduri este necesară activarea unui standard de securitate suplimentar (3D Secure), minimizând astfel şansele de fraudă la efectuarea de tranzacții pe internet, prin obținerea unei parole suplimentare.
  • În secţiunea „Facturi”, în tabelul care descrie situaţia plăţilor tale, veți observa că statusul facturii se va modifica în „Proces”.
  • Starea plăţii va avea valoarea „Platită” în momentul în care suma este înregistrată în contul AQUASERV.

În cele ce urmează vă prezentăm cele mai frecvente probleme și întrebări care se referă la plata online, împreună cu soluțiile și răspunsurile lor:

Cum puteți ști dacă tranzacția a fost efectuată?
Veți primi un mesaj la adresa de e-mail declarată la realizarea tranzacției, mesaj care va conține rezultatul tranzacției, numărul de referință al comenzii și suma achitată. Vă rugăm să așteptați câteva minute și să verificați toate folderele (inclusiv SPAM si Trash).

Ați primit un mesaj în care vi se solicită să confirmați datele personale sau să plătiţi factura. Este real?
Această este o tehnică folosită de grupurile rău intenționate pentru a obține date personale ale utilizatorilor de Internet, cunoscută sub numele de phishing. Compania AQUASERV nu vă va trimite mesaje în care să vă solicite să confirmați parola sau datele personale.

NU comunicați informațiile dumneavoastră personale și alertați autorităţile asupra oricăror asemenea încercări!

În cazul în care problema persistă sau nu ați găsit răspunsul la întrebări, vă rugăm să contactați Compania AQUASERV S.A., tel: 0265 208 888, între orele 08:00-15:30.

Chat with us

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Start chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Close