Actualizare Date


Stimate client,

Pentru a îmbunătăţi comunicarea cu dumneavoastră, am iniţiat o campanie de actualizare a datelor clienţilor noştri. Cu ajutorul noilor date, informaţiile importante pentru dvs., precum cele referitoare la întreruperi în furnizarea apei din cauza unor avarii sau lucrări pe reţea, notificări privind emiterea şi scadenţa facturilor, informări pentru consumuri mari în vederea evitării pierderilor etc., vor ajunge la dvs. cu mai multă acurateţe şi mult mai rapid, prin SMS şi email.

Aveţi la dispziţie următoarele modalităţi de actualizare a datelor dumneavoastră:
• Personal, prin completarea unui formular de actualizare date la Centrul de Relaţii cu Clienţii situat în Tîrgu-Mureş, str. Kós Károly nr.1
• Telefonic, prin apelarea Call Center-ului Companiei la nr. 0265 208 888 
• Online, prin accesarea paginii de internet www.aquaserv.ro şi completarea formularului dedicat
 

Vă mulţumim pentru încrederea acordată Companiei AQUASERV!

Informaţii asupra titularului de contract


Informaţii asupra punctului de consum



Declar că sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale conform Regulament(UE) 679/2016, cu modificările ulterioare: *Necesare pentru managementul contractului, se prelucrează în mod confidenţial şi nu vor fi furnizate terţilor decât în cazul demersurilor judiciare pentru recuperarea creanţelor

Da
Nu

Declar că sunt de acord să primesc comunicări prin email, SMS, privind serviciile furnizate de Compania Aquaserv

Da
Nu

Vă mulţumim pentru timpul acordat

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide