Sfaturi


EVITĂ NEPLĂCERILE IARNA ACEASTA!
 

Sfaturi privind întreţinerea reţelelor de apă şi canalizare în sezonul rece
Compania AQUASERV s-a pregătit pentru perioada de iarnă prin curăţarea tuturor gurilor de scurgere a apelor pluviale aria de operare, însă pentru asigurarea colectării corespunzătoare a apei rezultate din topirea zăpezii este nevoie şi de ajutorul cetăţenilor. Pentru prevenirea neplăcerilor care pot să apară din cauza topirii bruşte a zăpezii, locuitorii, agenţii economici şi cei care efectuează curăţarea drumurilor, sunt îndemnaţi să NU adune grămezile de zăpadă deasupra gurilor de scurgere sau în apropierea acestora şi să asigure deblocarea de zăpadă şi gheaţă a zonelor de acces la aceste grătare! 

Depozitarea zăpezii se va efectua pe partea carosabilă a arterelor de circulaţie, la aproximativ 30 cm de bordura trotuarului, lăsând libere gurile de scurgere ale canalului şi fără a stânjeni circulaţia autovehiculelor. Blocarea grătarelor de colectare va împiedica scurgerea zăpezii topite de pe carosabil, provocând neplăceri locuitorilor din zonă şi perturbând traficul rutier. 
De asemenea, în perioadele cu temperaturi scăzute (sub -5 grade Celsius), consumatorii sunt sfătuiţi să păstreze închise şi izolate căminele de apometre, pentru a evita îngheţarea contoarelor şi a instalaţiilor interioare. 

În această perioadă Compania AQUASERV a suplimentat numărul echipelor de inspecţie / intervenţie în perioada de iarnă, pentru a descoperi şi remedia cât mai rapid eventualele avarii care pot să apară în reţeaua de distribuţie apă potabilă sau în reţeaua de canalizare, încurajând în acelaşi timp populaţia să semnaleze eventualele disfuncţionalităţi la Centrele de Relaţii cu Clienţii AQUASERV.

Iarna precedentă temperaturile scăzute şi protejarea insuficientă a conductelor, au facut ca sute de instalaţii interioare să aibă de suferit de pe urma îngheţului în doar câteva zile. Pentru a diminua la minimum neplăcerile cauzate de aceste probleme, Compania AQUASERV vă îndeamnă să urmaţi sfaturile sale pentru protejarea instalaţiilor de alimentare cu apă în sezonul rece! 

Sfaturi pentru a evita îngheţarea contorului şi a conductelor interioare:
Nu închideţi complet căldura atunci când este frig, chiar dacă plecaţi de acasă.
• Protejaţi atât contorul cât şi conductele de expunerea la curenţi de aer rece.
• Protejarea corespunzătoare a contorului de branşament, dacă se află într-un cămin de contor neizolat, se poate realiza utilizând plăci din poliuretan sau polistiren extrudat.
• Nu folosiţi materiale care absorb umezeala (paie, textile, hârtie, vată de sticlă etc). Asiguraţi-vă că rama şi capacul de protecţie al căminului de contor sunt bine fixate, iar capacul este închis.
• În zilele geroase, fără zăpadă, protejaţi suplimentar rama şi capacul cu o folie de plastic peste care puteţi turna pământ pentru a micşora inerţia termică a componentelor ce se află în căminul de contor. Asiguraţi-vă că pământul poate fi uşor de îndepărtat pentru a permite accesul la contor.
• Dacă lipsiţi mai mult timp de la domiciliu, nu uitaţi să goliţi conductele interioare de apă.

ATENŢIE!
• În cazul în care sunt probleme la contoarele de branşament, nu încercaţi să le dezgheţaţi singuri. Anunţaţi Compania AQUASERV!
• NU folosiţi flacără deschisă pentru dezgheţarea conductelor sau a contoarelor!
• NU turnaţi apă fierbinte pe contor!

IMPORTANT:

În cazul în care căminul de branşament se află pe proprietate privată, conform legislaţiei în vigoare, responsabilitatea protejării contorului de apă aparţine clientului. Prin urmare, costurile de înlocuire a unui contor distrus de îngheţ vor fi suportate de către dumneavoastră.

 

CONTACT COMPANIA AQUASERV
•Tg.-Mureş – 0265 208 888 sau TelVerde (în reţeaua Romtelecom) 08 008 208 888. 
•Reghin – 0265 512 800  
•Sighişoara – 0265 772 351
•Luduş – 0265 411 425 sau 0265 411 485 
•Târnăveni – 0265 446 197, 0265 441 035 sau 0758 103 718
•Iernut – 0265 471 394, 0265 471 549 sau 0758 043 667
client@aquaserv.ro  -  facebook.com/compania.aquaserv  -  twitter.com/aquaservmures

 

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide