Pregatiti-va pentru iarna!


Stimați clienți,
În timpul sezonului rece, se impune protejarea apometrelor de îngheț, lucru ce poate fi făcut urmând câteva recomandări simple:
- În cazul în care contorul este montat într-un cămin de apometru, asiguraţi-vă că acesta are capacul bine închis şi nu permite infiltrarea apei;
- În căminul apometrului pot fi amplasate materiale termoizolante ca vata minerală, polistiren sau textile. Asigurați-vă că nu deteriorați instalația, apometrul sau sigiliul acestuia în timpul operațiunilor;
- Protejaţi de îngheţ inclusiv robinetele, armăturile şi conductele de după contor;
- În situaţia în care contorul este montat în pivniţe sau subsoluri tehnice, geamurile şi uşile vor fi închise, spre a evita crearea curenților de aer rece;
- Dacă apometrul îngheaţă, nu utilizaţi apă fierbinte sau flacără deschisă pentru dezgheţarea aparatului;
- În cazul în care constatați că apometrul este înghețat, apelați Dispeceratul Compania AQUASERV S.A., tel. 0265/208.888.
Compania AQUASERV S.A. precizează că, potrivit prevederilor Art. 8.9 din Contractul de furnizare încheiat cu fiecare abonat, utilizatorul este obligat ”Să asigure integritatea contorului de branşament când acesta este amplasat pe proprietatea utlizatorului (inclusiv protejare contra îngheţului) precum şi întreţinerea şi repararea instalaţiilor interioare de apă şi de canalizare.”
În cazul în care se constată că aparatul de măsură trebuie înlocuit ca urmare a deteriorării provocate de îngheţ, utilizatorul este obligat să suporte costul întregii operaţiuni de schimbare precum şi al contorului, așa cum este prevăzut la Art. 8.13 din Contractul de furnizare.
 

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide