Casierii și relații clienți
În perioada 12 – 19 august 2025, compania noastră va efectua trecerea la un nou sistem informatic de gestiune a activităților comerciale desfășurate în relația cu clienții.
Pe durata acestei perioade:
• Nu se vor putea efectua încasări prin casieriile companiei;
• Activitatea de relații cu clienții va fi limitată doar la furnizarea de informații;
• Nu se vor putea prelua cereri, documentații sau alte solicitări în vederea înregistrării.
Plata facturilor va putea fi efectuată în continuare prin:
- Rețelele PayPoint, Un-doi Centru de Plăţi și alte puncte de plată partenere;
- Bănci (prin ordin de plată sau internet banking);
- Online, prin platforma AquaOnline sau prin aplicația Pago.
Disfuncţionalităţile apărute în reţeaua de distribuţie apă potabilă sau în reţeaua de canalizare pot fi semnalate şi în această perioadă, la următoarele numerele de telefon:
• Tîrgu-Mureş – 0265 208 888 sau 08 008 208 888 TelVerde (în reţeaua Romtelecom).
• Sucursala Reghin – 0265 512 800
• Sucursala Sighişoara – 0265 772 351
• Sucursala Luduş – 0265 411 425 sau 0265 411 485
• Sucursala Târnăveni – 0265 446 197 sau 0265 441 035
• Sucursala Iernut – 0265 471 394 sau 0265 471 549
• Sucursala Cristuru Secuiesc – 0266 242 703
Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente create. Activitatea normală va fi reluată începând cu data de 20 august 2025.