Desfundare manuală canale interioare


Prin acest serviciu se asigură repunerea în funcţionare normală a instalaţiilor de canalizare interioare din imobile (din bucătărie, baie sau subsol). Metoda constă în îndepărtarea manuală a dopului creat pe canalizarea interioară, cu ajutorul cablului de desfundat, astfel încât aceasta să funcţioneze la parametri normali.
În cazul în care solicitaţi desfundarea tronsonului de bucătărie într-un bloc de locuinţe este obligatorie prezenţa la domiciliu a tuturor locatarilor de pe tronson, situaţi mai jos de nivelul dumneavoastră.
La terminarea lucrării veţi fi informaţi despre cauzele producerii înfundării prin procesul verbal întocmit în două exemplare.
Pentru acest serviciu se oferă garanţii de 48 de ore, în următoarele condiţii:
   •exploatarea instalaţiilor interioare se face în conformitate cu obligaţiile cuprinse în Contractul de servicii apă-canal
   •starea tehnică a instalaţiilor interioare este corespunzătoare
   •s-au remediat deficienţele tehnice semnalate de către angajaţii companiei cu ocazia desfundărilor anterioare şi consemnate în procesul verbal de execuţie
Furnizarea serviciului de desfundare manuală a canalelor interioare se face:
   •pe bază de comandă ocazională
   •pe bază de abonament
Furnizarea serviciului pe bază de comandă ocazională se face după completarea şi depunerea unei cereri tip (Cerere desfundare) la Centrul de relaţii cu clienţii.
Plata serviciului se realizează în avans la tariful valabil la data solicitării.
Furnizarea serviciului pe bază de abonament se face doar pentru asociaţiile de proprietari / locatari. Serviciul poate fi solicitat la Centrul de relaţii cu clienţii de către utlizitorii finali din cadrul asociaţiilor:
   •de 2 ori pe lună şi pe punct de consum
   •de 4 ori pe lună şi pe punct de consum în perioada lunilor sărbătorilor de Paşti şi Crăciun
În cazul în care asociaţia nu este la zi cu plăţile pentru abonament sau în cazul în care numărul solicitărilor depăşeşte numărul cuprins în contract, utilizatorii finali pot solicita furnizarea serviciului pe bază de comandă ocazională.
Termenul de furnizare a serviciului este de 24 de ore de la depunerea comenzii.

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide