Racordare la reţeaua publică de canalizare


Prin acest serviciu se asigură accesul utilizatorilor la serviciul public de canalizare, în aria de operare a Compania AQUASERV S.A., în vederea preluării apelor uzate menajere şi pluviale (meteorice). Serviciul constă în emiterea avizului de racordare, elaborarea proiectelor de execuţie şi execuţia fizică a racordurilor.
 

RACORDUL DE CANAL
Racordul (indiferent de modul de finanţare a realizării acestuia) este partea din reţeaua publică de canalizare care asigură legătura dintre reţeaua interioară a unei incinte sau a unei clădiri şi reţeaua publică de canalizare.
Racordul de canal se compune din:
   •căminul de racord
   •conducta de racordare
   •piesa de racordare
Căminul de racord reprezintă ultima componentă a reţelei publice de canalizare şi este amplasat la:
   •min. 2 m faţă de clădire, la imobilele fără curte şi împrejmuire
   •1-2 m de la limita de proprietate, pe domeniu public sau domeniu privat

REALIZAREA RACORDULUI DE CANAL
Execuţia unui racord necesită parcurgerea mai multor paşi:
Compania AQUASERV S.A. emite avizul de principiu de racordare, întocmeşte documentaţia pentru obţinerea certificatului de urbanism şi a avizelor de la deţinătorii de reţele (gaz, electricitate, telefonie, după caz), întocmeşte documentaţia necesară pentru obţinerea autorizaţiei de construire a racordului. Execuţia racordului de canal se face de către o firmă autorizată, cu care Compania AQUASERV S.A. se află în relaţii contractuale.
Dumneavoastră vă revine sarcina obţinerii certificatului de urbanism, a avizelor din partea deţinătorilor de reţele şi a autorizaţiei de construire, realizării lucrărilor pe reţeaua interioară şi eliberării amplasamentului pentru execuţia racordului.
Punerea în funcţiune a racordului se face doar după semnarea contractului de servicii apă-canal.
Puteţi solicita acest serviciu prin depunerea unei cereri tip, respectiv depunerea unei cereri tip pentru încheiere contract apă-canal şi a documentelor solicitate pe cererile respective la Centrul de relaţii cu clienţii.

 

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide