Redeschidere alimentare cu apă
Prin acest serviciu se asigură reluarea furnizării serviciului de alimentare cu apă la un branşament, întrerupt la cerere sau pentru neîndeplinirea obligaţiilor contractuale (vezi Întreruperea serviciilor). Reluarea furnizării apei se face prin remontarea contorului pe branşament, desigilarea şi deschiderea robinetului de concesie (robinetul situat înainte de contor în sensul de curgere a apei).
Pe branşament se montează de regulă acelaşi contor care a fost demontat, iar indexul acestuia – citit înainte de remontare în prezenţa dumneavoastră, trebuie să fie identic cu indexul citit la demontare. Indexul se consemnează într-un proces verbal întocmit în 2 exemplare.
Dacă redeschiderea alimentării cu apă se solicită după o perioadă mai mare de timp, în care contorul demontat de pe branşament a ieşit din scadenţa metrologică, pe branşament se instalează un contor nou sau reparat, în scadenţă metrologică.
Reluarea furnizării apei se face doar în condiţii meteo favorabile, la temperaturi mai mari de –5 grade Celsius. În caz contrar există pericolul îngheţării contorului.
Puteţi solicita acest serviciu prin depunerea unei cereri tip (Formulare) la Centrul de relaţii cu clienţii (Contact).
Plata serviciului (Modalităţi de plată) se face în avans la depunerea cererii la tariful (Catalog Tarife la servicii conexe) valabil la data solicitării. În cazul în care efectuaţi plata prin transfer bancar, la depunerea solicitării trebuie să prezentaţi dovada plăţii.
În cazul în care demontarea contorului s-a făcut pentru neîndeplinirea obligaţiilor contractuale, reluarea serviciului de alimentare cu apă se face doar după îndeplinerea condiţiilor prealabile: achitarea tuturor obligaţiilor de plată şi / sau încheierea contractului de servicii apă-canal.
Termenul de furnizare a serviciului este de max.5 zile lucrătoare de la data depunerii cererii la data şi ora stabilită împreună cu dumneavoastră.