INFORMAȚII PRECONTRACTUALE PRIVIND SERVICIUL DE DESFUNDARE MANUALĂ CANALE INTRIOARE PE BAZĂ DE ABONAMENT în
conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 34 / 2014
privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate
cu operatorul regional Compania AQUASERV S.A. Tîrgu Mureş
Principalele caracteristici ale serviciilor
Serviciul este destinat asociaţiilor de proprietari / locatari şi constă în repunerea în funcţionare normală a
instalaţiilor de canale interioare din blocuri (bucătărie, baie, subsol). Metoda constă în îndepărtarea manuală
a dopului format pe canalizarea interioară, cu ajutorul cablului de desfundat, astfel încât aceasta să
funcţioneze la parametrii normali. În cazul în care se solicită desfundarea tronsonului de bucătărie, este
obligatorie prezenţa la domiciliu a tuturor locatarilor de pe tronson, situaţi mai jos de nivelul
solicitantului.
La terminarea lucrării se întocmeşte proces verbal în două exemplare prin care se oferă informaţii cu privire la
cauzele producerii înfundării.
Pentru valoarea abonamentului, utilizatorii finali din cadrul asociaţiilor de proprietari /
locatari pot solicita
serviciul:
- de 2 ori pe lună şi punct de consum
- de 4 ori pe lună şi punct de consum în perioada sărbătorilor de Paşti şi Crăciun
Identitatea prestatorului de servicii
Compania AQUASERV S.A. Tîrgu Mureş
Datele de contact ale prestatorului de servicii
Tarif aplicat
Valoarea abonamentului este de 1,56 lei / apartament / lună (inclusiv TVA).
Tariful include costurile cu manopera şi costurile de transport şi este în vigoare începând cu data de 1 iulie
2013. Ajustarea sau modificarea tarifului se face prin hotărâri ale Consiliului de Administraţie al Companiei
Aquaserv.
Modalităţi de plată
Plata facturilor se poate face prin următoarele modalităţi:
- prin transfer bancar*, în conturile Companiei AQUASERV
Durata de valabilitate a contractului
Valabilitatea contractului este pe termen nedeterminat. Cu toate acestea, Compania AQUASERV poate iniţia
recontractoarea în cazul în care se modifică legislaţia care îi guvernează activitatea
Procedura de soluţionare a reclamaţiilor
Puteţi adresa reclamaţii personal sau printr-un reprezentant:
- în scris – depus la Centrul de relaţii cu clienţii al companiei din Tîrgu Mureş, Str.
Kós Károly nr. 1 sau transmis prin poştă, prin fax la numărul: 0265-210.442, prin e-mail
la adresa client@aquaserv.ro
- verbal, prin telefon la numărul: 0265-208.888 sau 08-008-208.888
Reclamaţiile beneficiază de aceeaşi prioritate, indiferent de obiect, mijlocul sau forma de
adresare. Reclamaţiile se soluţionează (data răspunsului scris) în 10 zile calendaristice de
la data depunerii. În cazul reclamaţiilor complexe care necesită investigaţii complexe,
acest termen se poate prelungi până la 45 zile. În aceste cazuri veţi fi informat asupra
decalării termenului şi asupra stadiului în care se află soluţionarea reclamaţiei.
Termenul de furnizare a serviciului
- 24 ore de la depunerea comenzii.
Garanţii oferite
Pentru acest serviciu se oferă garanţii de 48 ore, în următoarele condiţii:
- exploatarea instalaţiilor interioare se face în conformitate cu obligaţiile cuprinse în Contractul de
furnizare / prestare a serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare
- starea tehnică a instalaţiilor interioare este corespunzătoare
- s-au remediat deficienţele tehnice semnalate de către angajaţii companiei cu ocazia desfundărilor anterioare
şi consemnate în procesul verbal de execuţie.
Despăgubiri aplicate şi procedura de acordare a acestora
Compania AQUASERV S.A. acordă despăgubiri, în cazuri justificate, pentru pagubele materiale
cauzate de furnizarea necorespunzătoare a serviciilor. Ne rezervăm însă dreptul de a stabili
circumstanţele în care vă acordăm aceste depăgubiri şi valoarea acestora.
Dreptul de retragere
Aveţi dreptul de a vă retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la
data încheierii contractului. Vă puteţi exercita dreptul de retragere printr-o scrisoare transmisă prin poştă la
adresa 540297 Tîrgu Mureş, Str. Kós Károly nr. 1, prin fax la numărul 0265-210.442 sau prin e-mail la adresa
client@aquaserv.ro . Pentru retragere puteţi completa formularul
standard de retragere, disponibil pe site-ul
companiei la adresa www.aquaserv.ro (cod: F-PO-0008-48) sau puteţi
transmite orice altă declaraţie neechivocă.
Consecinţele retragerii
Dacă aţi solicitat începerea prestării serviciului în perioada de retragere, vă puteţi exercita dreptul de
retragere doar după achitarea sumei proporţionale cu valoarea lunară a abonamentului, ţinând cont de momentul în
care ne-aţi comunicat exercitarea dreptului de retragere din contract.
Prezentele informaţii devin parte integrantă a contractului de desfundare canale interioare.