Programul Centrelor de Relaţii cu Clienţii - Compania AQUASERV

19/01/2017

Programul Centrelor de Relaţii cu Clienţii - Compania AQUASERV

Compania AQUASERV vă informează că, în perioada 23 - 24 ianuarie  2017, Centrele de Relaţii cu Clienţii sunt închise.

Compania AQUASERV încurajează populaţia să semnaleze şi în această perioadă, eventualele disfuncţionalităţi apărute în reţeaua de distribuţie apă potabilă sau în reţeaua de canalizare, la următoarele numere de telefon:
Tîrgu-Mureş – 0265 208 888 sau 08 008 208 888 TelVerde (în reţeaua Romtelecom). 
Sucursala Reghin – 0265 512 800  
•Sucursala Sighişoara – 0265 772 351
•Sucursala Luduş – 0265 411 425 sau 0265 411 485 
Sucursala Târnăveni – 0265 446 197 sau 0265 441 035 
•Sucursala Iernut – 0265 471 394 sau 0265 471 549
Sucursala Cristuru Secuiesc – 0266 242 703

Vă mulţumim pentru înţelegere!
S.C. Compania AQUASERV S.A.

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide