ÎN ATENŢIA CLIENŢILOR AQUASERV

14/09/2017

ÎN ATENŢIA CLIENŢILOR AQUASERV

Compania AQUASERV sfătuieşte clienţii care intenţionează să părăsească domiciliul pentru o perioadă lungă de timp, să solicite în prealabil demontarea contorului de branşament!
În caz contrar, apariţia unei avarii pe reţelele interioare nedescoperită la timp, produce pierderi însemnate înregistrate de contorul de branşament, pierderi care trebuie achitate de către titularul contractului.
Reamintim şi faptul că, în contractul de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare, este menţionată obligativitatea notificării AQUASERV, cu privire la schimbarea adresei de corespondenţă.
CALL CENTER

Tîrgu-Mureş 0265 208 888
Reghin  0265 512 800
0265 512 800 0265 772 350
Târnăveni 0265 441 035
Luduş  0265 411 425
Iernut  0265 471 394
Cristuru Secuiesc  0266 242 703

E-mail client@aquaserv.ro

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide