ÎN ATENŢIA CLIENŢILOR AQUASERV
ÎN ATENŢIA CLIENŢILOR AQUASERV
Compania AQUASERV sfătuieşte clienţii care intenţionează să părăsească domiciliul pentru o perioadă lungă de timp, să solicite în prealabil demontarea contorului de branşament!
În caz contrar, apariţia unei avarii pe reţelele interioare nedescoperită la timp, produce pierderi însemnate înregistrate de contorul de branşament, pierderi care trebuie achitate de către titularul contractului.
Reamintim şi faptul că, în contractul de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă potabilă şi de canalizare, este menţionată obligativitatea notificării AQUASERV, cu privire la schimbarea adresei de corespondenţă.
CALL CENTER
Tîrgu-Mureş | 0265 208 888 |
Reghin | 0265 512 800 |
0265 512 800 | 0265 772 350 |
Târnăveni | 0265 441 035 |
Luduş | 0265 411 425 |
Iernut | 0265 471 394 |
Cristuru Secuiesc | 0266 242 703 |
E-mail client@aquaserv.ro