Informaţii rapide de la AQUASERV prin SMS

28/02/2018

Compania AQUASERV S.A. a lansat o nouă modalitate de transmitere unor informaţii utile către clienţi, în timp real, prin intermediul sistemului de tip SMS.
Sistemul de informare prin mesaje de tip SMS reprezintă un instrument modern şi performant, cu ajutorul căruia informaţiile importante, precum cele referitoare la întreruperi în furnizarea apei din cauza unor avarii sau lucrări pe reţea, notificări privind emiterea şi scadenţa facturilor, informări pentru consumuri mari în vederea evitării pierderilor etc., vor ajunge la clienţi cu mai multă acurateţe şi mult mai rapid. 
Clienţii care doresc să beneficieze de informări prin intermediul sistemului de tip SMS, pot completa datele puse la dispoziţia companiei, cu un număr de telefon mobil, prin una dintre următoarele modalităţi de actualizare a datelor: 
•personal, prin completarea unui formular de actualizare date la Centrul de Relaţii cu Clienţii situat în Tîrgu Mureş, str. Kós Károly nr. 1
•telefonic, prin apelarea Call Center-ului companiei la nr. 0265 208 888 
•online, prin accesarea paginii de internet www.aquaserv.ro şi completarea formularului dedicat.
În prezent serviciul de notificare prin SMS este utilizat deja de către diferite departamente din cadrul companiei, pentru transmiterea unor mesaje de informare cu privire la următoarele subiecte:
•sistare apă cauzată de avarii
•sistare apă cauzată de lucrări programate
•necesitatea preluarii şi semnarii contractului de furnizare
•index citit pentru asociaţiile de proprietari
•consumuri mari cauzate probabil de pierderi pe instalaţiile interioare ale consumatorilor
•lipsa consumului
•expirarea contractelor de furnizare – în special în cazul chiriaşilor cu contracte de închiriere expirate
•rezilierea contractului şi demontarea contorului
•somaţii de plată
•expirarea termenului de plată a ratelor din eşalonare
•informarea clienţilor aflaţi pe liste de sistări pentru neplată
Această soluţie se alătură altor eforturi pe care compania le face pentru a îmbunătăţi comunicarea cu clienţii. Vă reamintim că AQUASERV, prin intermediul siteului www.aquaserv.ro, oferă clienţilor posibilitatea de a-şi crea un cont client AquaOnline, printre ale cărui beneficii se numără, plata online a facturii de apă potabilă şi canalizare, grafice cu privire la evoluţia consumului, notificare prin email la emiterea facturii, posibilitatea de înregistrare a mai multor puncte de consum într-un singur cont client, sau posibilitatea de a defini profile specifice pt fiecare loc de consum: Persoană fizică, Persoană juridică, Asociaţie de Proprietari etc.
S.C. Compania AQUASERV S.A.
Tîrgu Mureş

 

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide