CONT CLIENT ONLINE ŞI METODE DE PLATĂ MODERNE PUSE LA DISPOZIŢIE DE COMPANIA AQUASERV S.A.
CONT CLIENT ONLINE ŞI METODE DE PLATĂ MODERNE PUSE LA DISPOZIŢIE DE COMPANIA AQUASERV S.A.
Deoarece Compania AQUASERV preţuieşte timpul clienţilor săi, caută în permanenţă să pună la dispoziţia lor, modalităţi cât mai simple şi rapide de rezolvare a doleanţelor. În ultimii doi ani, 2016 şi 2017, s-a pus un accent deosebit pe modernizarea şi diversificarea modalităţilor de interacţiune cu clienţii noştri, de la preluarea şi rezolvarea solicitărilor, pâna la plata facturilor. Practic în acest moment consumatorii au la dispoziţie o gamă extrem de largă de a intra în legătură cu reprezentanţii Aquaserv sau de a primii informaţii cu privire la activitatea companiei. De la Call Center, mail, pagina proprie de internet, informări prin intermediul sistemului tip SMS, pâna la paginile Aquaserv din cadrul principalelor reţele sociale, precum Facebook, Twitter, Youtube, Instagram sau LinkedIn.
CONT CLIENT AquaOnline
Începând cu anul 2016, Compania Aquaserv are o nouă înfăţişare în mediul online. Pagina de internet a Companiei, www.aquaserv.ro, a fost refăcută în totalitate, având acum un design modern, optimizat pentru toate tipurile de terminale, inclusiv dispozitive mobile, un conţinut bogat, cu informaţii uşor accesibile şi actualizate permanent.
De menţionat este faptul că noul site este disponibil în 3 limbi: română, maghiară şi engleză.
Deasemenea clienţii au acum o nouă modalitate de contactare a companiei prin intermediul butonului de chat disponibil pe site-ul AQUASERV, care este conectat şi cu pagina de Facebook a companiei. Utilizând acestă facilitate clienţii intră în legătură directă cu un operator şi li se oferă astfel posibilitatea soluţionării tuturor problemelor legate de furnizarea serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare.
Posibilitatea de plată online a serviciilor a fost unul dintre principalele obiective avute în vedere în momentul refacerii site-ului. Având în vedere acest lucru, dar nu numai, cea mai importantă noutate este posibilitatea creării unui cont client online, denumit AquaOnline, care are următoarele beneficii imediate pentru utilizatori:
• Acces la toate informaţiile despre factura de apă potabilă şi canalizare
• Plata online a facturii
• Posibilitatea de vizualizare online şi descărcare a facturilor
• Posibilitatea de a vizualiza evoluţia consumului
• Transmiterea online a indexului autocitit al contorului
• Primirea facturilor în format electronic (în format pdf), cu valoare fiscală
• Notificare prin email la emiterea facturii
• Posibilitatea de înregistrare a mai multor puncte de consum într-un singur cont de client
• Posibilitatea de abonare la buletinul informativ AQUASERV
Activarea contului AquaOnline este extrem de simplă, practic clienţii AQUASERV au nevoie doar de o adresă de e-mail validă şi o factură de consum. Până în prezent s-au creat un număr de peste 4500 de conturi, iar numărul de plăţi prin intermediul platformei online a ajuns la peste 4000 în 2018, fiind în continuă creştere. Toate acestea reprezintă instrumente de comunicare şi plată moderne, confortabile şi sigure, care nu implică costuri suplimentare pentru clienţii noştri.
NOI MODALITĂŢI DE PLATĂ
Compania AQUASERV caută în permanenţă să pună la dispoziţia lor, modalităţi cât mai simple şi rapide de achitare a serviciilor de apă/canal. Parteneriatele cu PayPoint, Payzone, și Mobile Distribution, operatori de plăţi cu reţele extinse, reprezintă unele dintre facilităţile oferite în acest sens.Clienţii îşi pot plăti facturile de apă extrem de simplu şi rapid, în oricare din magazinele cu sigla PayPoint, Payzone sau cu sigla Centru de plăţi Un-doi din toată ţara.
Pentru a plăti o factură, clienţii trebuie doar să se prezinte cu aceasta la cel mai apropiat magazin care are una dintre cele trei sigle şi să comunice vânzătorului ce tip de plată doreşte să efectueze. După scanarea codului de bare de pe factură, vânzătorul încasează banii în numerar şi eliberează o chitanță cu toate detaliile tranzacţiei (data plăţii, suma, locaţia, furnizorul etc). Consumatorii nu sunt condiţionaţi de achiziţionarea unor articole din magazine şi nu există comisioane pentru tranzacţionări, serviciul fiind gratuit şi se adresează clienţilor deserviţi de Compania AQUASERV din Tîrgu-Mureş, Reghin, Sighişoara, Târnăveni, Luduş, Iernut, Cristuru Secuiesc, dar şi din 80 de localităţi rurale din judeţele Mureş, Harghita şi Bistriţa Năsăud.
Ca şi noutate, începând cu luna octombrie a acestui an în magazinele partenere PayPoint sau Payzone, clienţii noştri vor putea efectua plăţi fără a fi necesară prezentarea facturii, ci doar pe baza codului de client pe care vor trebui să-l comunice comercianţilor.
Pe lângă acestea clienţii pot utiliza în continuare şi mijloacele clasice de plată, respectiv:
• Reţeaua ATM a Raiffeisen Bank, cu ajutorul cardului emis de Raiffeisen Bank
• Multimatele din cadrul Self Bank-urilor ING Bank, cu ajutorul cardului ING
• Reţeaua automatelor de plată Facturel a Băncii Transilvania, numerar sau cu ajutorul cardului emis de Banca Transilvania
• Casieriile companiei şi sucursalele băncii BRD, numerar sau cu cardul
• Ghişeele subunităţilor poştale sau la factorii poştali – doar pentru clienţii din zona rurală
• Prin bănci cu ordin de plată tradiţional
• Prin Internet Banking
• Prin decontare automată.
INFORMAŢII RAPIDE PRIN SMS
Ultima modalitate de transmitere unor informaţii utile către clienţi, implementată de Compania AQUASERV S.A. la începutul anului 2018, utilizează sistemul de tip SMS.
Sistemul de informare prin mesaje de tip SMS reprezintă un instrument modern şi performant, cu ajutorul căruia informaţiile importante, precum cele referitoare la întreruperi în furnizarea apei din cauza unor avarii sau lucrări pe reţea, notificări privind emiterea şi scadenţa facturilor, informări pentru consumuri mari în vederea evitării pierderilor etc., vor ajunge la clienţi cu mai multă acurateţe şi mult mai rapid.
Clienţii care doresc să beneficieze de informări prin intermediul sistemului de tip SMS, pot completa datele puse la dispoziţia companiei, cu un număr de telefon mobil, prin una dintre următoarele modalităţi de actualizare a datelor:
• personal, prin completarea unui formular de actualizare date la Centrul de Relaţii cu Clienţii situat în Tîrgu Mureş, str. Kós Károly nr. 1
• telefonic, prin apelarea Call Center-ului companiei la nr. 0265 208 888
• online, prin accesarea paginii de internet www.aquaserv.ro şi completarea formularului dedicat.
În prezent serviciul de notificare prin SMS este utilizat deja de către diferite departamente din cadrul companiei, pentru transmiterea unor mesaje de informare cu privire la următoarele subiecte:
• sistare apă cauzată de avarii
• sistare apă cauzată de lucrări programate
• necesitatea preluarii şi semnarii contractului de furnizare
• index citit pentru asociaţiile de proprietari
• consumuri mari cauzate probabil de pierderi pe instalaţiile interioare ale consumatorilor
• lipsa consumului
• expirarea contractelor de furnizare – în special în cazul chiriaşilor cu contracte de închiriere expirate
• rezilierea contractului şi demontarea contorului
• somaţii de plată
• expirarea termenului de plată a ratelor din eşalonare
• informarea clienţilor aflaţi pe liste de sistări pentru neplată
CONTRACTARE ONLINE
O altă noutate pusă la dispoziţia locuitorilor de către către AQUASERV, este posibilitatea de contractare online a serviciilor furnizate de către companie.
Aşadar, pentru a încheia un contract de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare, nu mai este necesar să te deplasezi la sediul AQUASERV. Este suficient să intri pe siteul www.aquaserv.ro, secţiunea Contracte şi să urmezi următorii paşi:
• Pasul 1. Descărcați cererea de contract
• Pasul 2. Completați și semnați cererea
• Pasul 3. Transmiteți cererea scanată împreună cu actele de pe versoul cererii, la adresa de email client--aat--aquaserv.ro
• Pasul 4. Veți primii contractul semnat de către reprezentanţii AQUASERV pe adresa dvs. de email.
• Pasul 5. Printați, semnați, scanați din nou si retransmiteți prin mail varianta semnată, iar prin poştă contractul în original.
Încurajăm aşadar clienţii noştri, să apeleze cu încredere la canalele de contact disponibile prin Call Center şi site-ul web, precum şi la plata facturii online prin contul AquaOnline sau prin intermediul partenerilor de la PayPoint, Payzone sau Centru de plăţi Un-doi. Toate acestea reprezintă instrumente moderne, confortabile, sigure şi, foarte important, care nu implică costuri suplimentare.