Compania AQUASERV S.A. suspendă citirea contoarelor mecanice

24/03/2020

În condițiile măsurilor de protecție pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19, Compania AQUASERV S.A. informează populaţia că, începând cu data de 24 martie până la normalizarea situaţiei, este suspendată activitatea de citire a contoarelor mecanice de apă de către angajații societății noastre, pentru persoanele fizice. 

Prin urmare, emiterea facturii se va face în baza indexurilor autocitite și transmise de consumatori prin intermediul Call Center, prin e-mail, sau prin intermediul contului client AquaOnline disponibil pe www.aquaserv.ro. 

În lipsa transmiterii autocitirii, facturarea se va face pe baza unor estimări, urmând ca regularizarea să se facă ulterior, astfel:
A. Pentru clienţii al căror contor era citit trimestrial – conform estimării prevăzută în contractul de furnizare.
B. Pentru clienţii al căror contor era citit lunar – conform unei estimări bazate pe consumul din lunile ianuarie şi februarie 2020.

Clienţii care doresc modificarea consumului estimat pe baza căruia se va efectua facturarea în perioada următoare, au posibilitatea să facă acest lucru telefonic, sau prin e-mail.

Call Center
Târgu Mureş - 0265 208 888 - client@aquaserv.ro
Reghin - 0265 512 800 - reghin@aquaserv.ro
Sighişoara - 0265 772 350 - sighisoara@aquaserv.ro
Târnăveni - 0265 441 035 - tarnaveni@aquaserv.ro
Luduş - 0265 411 425 - ludus@aquaserv.ro
Iernut - 0265 471 394 - iernut@aquaserv.ro
Cristuru Secuiesc - 0266 242 703 - cristuru@aquaserv.ro

www.aquaserv.ro

facebook.com/compania.aquaserv

Program Casierie 
Luni–Joi - 08:00–14:00
Vineri -  08:00–13:00

Având în vedere responsabilitatea privind serviciul vital de alimentare cu apă, vă asigurăm că în perioada următoare suntem pregătiţi să facem faţă tuturor provocărilor generate de răspândirea COVID-19 şi să asigurăm continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare pentru toți consumatorii.

Vă mulțumim pentru înțelegere!
Compania AQUASERV S.A.

 

Conversati pe chat cu noi

Bună ziua. Un operator este disponibil pentru a vă oferi asistenţă.Incepe Chat Ne cerem scuze însă programul de lucru al operatorilor din Call Center s-a încheiat. Vă stăm la dispoziţie de luni până joi între orele 08:00-16:00 şi vineri între orele 08:00 – 14:30.
Inchide